Trött som en björn

De jobbiga känslorna lade sig något och mensvärken försvann, det gjorde mig gott ett tag vill jag lova. Kroppen värker dock, så det ska bli skönt att lägga mig snart. Maskinen går och går och blir aldrig klar känns det som! Tvättar på överövertid idag men det är ett måste. Ett måste för att jag har fullt upp imorgon och på lördag, och på söndag vill jag vila samt inte stressa med packning o.s.v. inför "den efterlängtade trippen" utan då vill jag bara umgås med Marcus och de små grå. För sedan kommer jag och Jennie vara borta hemifrån i en vecka.

Blidde inget bad och inte heller ens en rå-om-mig-själv-tid ikväll som planerat. Får ta det imorgon istället efter att jag varit i stan. Måste ta och rensa på mormors vind, jag har en massa gamla saker där som mamma slängt dit från när jag bodde hemma. Ja, till och med från när jag var en liten skit alltså så vi får se om det finns något att spara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback