Orolig natt

Den här natten sov Jennie lite oroligt så jag vaknade ju femtioelva gånger ungefär och var beredd att gå upp och in till henne, men hon somnade om nästan alla gånger strax efter jag hört henne.Hon var dock uppe för lite flaska en gång och så vaknade hon jättetidigt imorse, till sin mammas besvikelse. Om man nu kan säga så? För man känner ju bara "usch så jobbigt att gå upp nu" en kort stund, sen går man ju in till henne och det bjuds på söta smile. DÅ är man då rakt inte besviken utan har glömt täckena för en stund. Sjukt trött är jag ju tyvärr men tröttheten börjar faktiskt bli bättre nu tycker jag. Äter ju ändå två tabletter järn om dagen så vore konstigt om det inte blivit någon skillnad ännu. Så kort och gott, trots den sjukliga tröttheten som tyvärr infinner sig, så ser jag ett slut på det nu nånstans om ett par månader och det känns riktigt great!

Nu är det dags för lunch för mig och busfröet. Sen blir det att gå ut i det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback