Inte bästa dagen :p

Jag har verkligen inte tagit hand om dagen, däremot unnat mig choklad. Kanske dags att sätta igång o träna och skippa att gotta ett tag nu. Bland lite fix hemma har jag exempelvis förstört Jennies dyra fäll i myshörnan genom att tvätta den efter de tvättråd som följde med, känns ju lite jobbigt detta nu då.

Vet inte när Marcus kommer hem från Sthlm idag, önskar snart eftersom min huvudvärk vägrar släppa så jag skulle vilja lägga mig o vila. Men han dröjer säkert minst ett par timmar till.
Jag är nog nära intill titeln som världens mest tråkiga mamma idag skulle jag tro. Orkar ingenting känns det som och lilla gullet har skippat eftermiddagsluren dessutom så nu vet jag inte vad vi ska hitta på längre! Men det löser sig =)

Kommentarer
Postat av: freyda

du är också en saknad. hoppas vi ses i helgen gull :)

2009-04-21 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback