Hejdå Uffe!

Jaha, så då var det Ulf Lundell ikväll då. Konsert i Bergs slussar. Perfekt. Förutom att jag inte befinner mig där som jag antagligen borde, och skulle gjort om jag inte ändrat mig. Jag vet faktiskt inte vad som fick mig att ändra mig för det kan dessutom vara sista turnén. Antagligen är det också så den här gången, och antagligen bara för att jag inte brytt mig om de orden utan tänkt att det är som de senaste gångerna - bara snack på gubben. Hur som helst så är jag ju inte där iallafall. Istället har jag haft en städdag här hemma och endast njutit av sommarsolen fem minuter i taget, vid mina pauser på balkongen. Men ack vilken helt okej dag jag har haft trots allt.

Nu är det dags för en dusch med älsklingen för att sedan krypa ner i vår renbäddade säng. Finns det något mer underbart?!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

de blev inte så dålig som jag trodde..som det såg ut. Solen kom efter kanske 30-40 minuter..

Såå vad händer imorgon (söndag)?



kramar http://designbyjessica.blogg.se



2009-08-08 @ 23:31:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback