"Ett glas vin"

"Ett-glas-vin-kväll" nere hos Cicci blev det igår. En massa bubbel, röd dricka och mys med ljus, filtar och kissarna. Efter huvudvärken hade släppt stack jag hemifrån (till grannen;)) och hade det jättetrevligt i många timmar tills vi kom på att sängen kändes rätt lockande ändå eftersom våra små barn vill upp och busa tidigt. Dock var klockan väldigt sent då så dagen idag har varit tröttig, men ändå helt ok =) Lätt värt att vara uppe sent emellanåt.

Nu har vi lagat mat, ätit vid tv:n (blir lite pausande med film med snuttan men trevligt ändå) där vi sett en film. Yes Man med Jim Carrey. Det var ganska bra, och rolig. Efter det fikades det lite igen. Åh, jag som skulle bli nyttig! ;p Har fikat tre gånger idag - det är inte okej ;p

Pappa och Catarina var här mitt på dagen och jag fick pengar, vin och en blomma av dem för att jag fyllt år. Knaspappa som haft dåligt samvete över att inte haft tid att komma men just för att jag fyllt år iår igen behöver han väl inte stressa upp sig över något sånt =) Men älskar att ses <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback