Vax is the shit!



Köpte vax för ett tag sedan. Skulle egentligen haft intimvaxservetter men de var slut så det fick bli en riktig burk. Kan ju meddela att det absolut inte var det skönaste jag gjort! Nä, det är okej på benen ja. Och det vill jag göra idag! Men helst ska man ha 4-5 mm långa strån. Hur sjutton pallar man att vänta på det och när det är sommar med kortkort för det mesta dessutom? Undrar om jag ska testa på mina ben kanske imorgon ändå? Stråna är väl inte mer än 1-1,5 mm nu dock men jag står inte ut längre. Får se om man får ta till rakhyveln istället då. Eller som sagt, testa ändå kanske.

Det är ju så underbart skönt att slippa bry sig på flera veckor sen!

Kommentarer
Postat av: jag minus 40 kilo

fin blogg

2009-08-08 @ 20:22:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag tycker att du ska försöka hålla stråna 0-0,01 mm på vardagarna och helgerna åtminstone.

2009-08-09 @ 04:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback