Idol o så...

Lite av en chock att inte Tove gick vidare i Idol. En sjukt stor besvikelse faktiskt! Trodde Tove och Erik men hoppades på Tove och Calle. Kul att Calle gick vidare direkt men trist sedan att den underbara tjejen åkte ut! Erik är visst bra men absolut trist att titta på tycker jag - så alldaglig, och särskilt att man tröttnar på honom spelar roll. Då gör duktig inte så mycket längre. Som sagt. Totalt sett så funkar inte han för min del. Så grymt besviken på detta. Det var väl det jag skulle skriva om egentligen. Blir inte mer än såhär för känslorna är totalt ute och far just nu. Fick precis reda på att en gammal nära vän har gått bort. Ytterligare en "stark" person som tydligen inte ville leva mer. Känns helt stört och fel och jag ska tänka mer imorgon. Kanske var det bara en konstig mardröm? Vad är det där STARKA man tror att vissa personer har egentligen? För till slut verkar det, i många fall, inte stämma?! Kan det vara någon inbillning kanske.. en inbillning till någon man ser något stort positivt hos. Don't know. Jag hoppas att han nu får vila i frid iallafall, och att hans familj klarar av det.
Vad märkligt det är att man ska komma på hur saknad någon är när det händer sånt här. Måste det hända något för att man ska komma fram till det liksom. Men det var längsen.. Men så många fina minnen.

Nu var det det andra som hände. En föds, tre dör. Inom ett år (var det nu räknas ifrån?). Två har kommit nu inom hennes omgivning. En föddes i min, tre har gått bort har nu. Även om vi inte stod varandra så nära numera.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja den där Erik har man ju definitiv-tröttnat på nu. Fast å andra sidan verkar det bara finnas EN artist jag aldrig kan tröttna på. :0

2009-12-07 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback