Alla hjärtans dag!



Underbar dag!
Självklart ska man fira saker i livet så mycket man kan, visst! Så vad vore alla andra "speciella" dagar och högtider utan en dag som denna då man ska fira kärleken lite extra?
Det viktigaste av allt är kärlek tycker jag. Det är ju det som föder liv, som ger liv i vardagen, i sorg, i glädje, i allt... Vad vore familj, vänner, djur, släkt, hela livet.. om inte kärlek fanns.

Som sagt, en helt underbar dag som vi alltid firar extra.


Vår alla hjärtans dag i år kommer bestå av en double date ala mej och Marcus, Alexandra och Andreas. Det ska bli så kul och mysigt så. SOM vi ser fram emot detta. God mat, god dricka, spel och bubbel. Lovely!

Och då har jag ju inte ens nämnt vår morgon!  Mysa vi fem här hemma, med en given frukost på sängen, en massa gos och bus och kanske en eller annan surprice. Det har ju iallafall jag och Jen tänkt på!



Vill önska alla en fin dag och så stänker jag iväg lite glitter och kärlek till vännerna och familjen. Även en extra tanke till min mamma som befinner sig på Teneriffa nu och förhoppningsvis har det jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback