Dagens bak, mat och luft

Känner att jag iallafall får en del gjort idag så det är ju bra! Har nog kanske inte hunnit så mycket än då som det låter men jag har bakat ljusa nallekakor dubbel sats till lillans födelsedag. Ska snart börja med ett recept på bruna småkakor med, eftersom jag inte smakat det innan vet jag ju inte hur det blir dock. Men vi får väl se!

Har duschat och ska göra mig iordning så att vi kommer ut på en promenad också när Jennie har vaknat från sin eftermiddagsnap. Lite mat i magen skulle också sitta fint och det blir lax, gott gott! Är dock sjukt sugen på gravad lax, vilket är typ det bästa jag vet! Men det blir det icke, utan laxfilé med potatis och kall dillsås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback