Handkräm, tips?

Kruttorra händer och ingen dryg sos-handkräm! Shit! Ogillar verkligen att smörja in mig, lite halväckligt sådär men det finns ju en handkräm och någon kroppslotion jag faktiskt gillar. Men nu är det slut här hemma förstår ni! Så jag måste ta någon kladdig handkräm för att bota mina stackars händer.

Om ni har något tips om bra handkräm (tjock kräm som torkar in fort) så meddela mig hemskt gärna! Skulle vilja testa någon ny ändå nu när jag måste köpa.


Carrobarro sms:ade precis så nu vet jag att de minsann är på väg till Blacka! Iiiiiiiiiiiiih*

Kommentarer
Postat av: Marcus

Såna där handkrämer är ju bara fejk, se till att inte blöta ner händerna så mycket istället. Visst?

2009-02-25 @ 13:03:42
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: pernilla

Testat idomin gumman?

2009-02-25 @ 15:18:04
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Carro

Kom ihåg att vi pratat om Aloe Vera...propolis heter den..den är tjock och kladdig och torkar in fort. Prata med hon som du fick gellyn av. Jag tycker den krämen är jättebra. Massa kramar till dig! Saknar dig gumman!

2009-03-01 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback