Allt är klart nu iallafall..

Ägnade väl typ hela dagen igår åt att försöka hitta en helt underbar låt som vi skulle kunna spela upp för farmor. Trodde att alla skulle tycka om det, men nu är allt bestämt. Pratades om det där med låt men sen blev visst allt klart och jag visste det inte bara. Men jag förstår. Det blir nog bra, och fint. Men jag vill inte att tiden ska gå.

Nu har tårarna runnit igen, helvete vad det ska vara svårt att ha någon som helst kontroll på de här känslorna!

Hon vet vad jag vill iallafall, och hon vet att jag älskar henne och är så ledsen att jag går sönder snart. Tyvärr vet hon det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vill önska en riktigt riktigt härlig helg!



Många kramar Jenny

2009-02-07 @ 15:29:16
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback