Lördag

Trodde på släktbesök idag men hörde inget. Hoppas de hinner komma förbi en stund imorgon iallafall. Andra ur släkten kommer till oss på måndag troligtvis, ska bli kul att träffas igen.

Skulle gå ut en promenad i det jättefina vädret men hamnade på citygross. Storhandling. Jag och Jennie gick för oss själva och Marcus för sig själv, större delen av tiden. Därför tyckte både han och jag sen att handlingen hade gått prima! ;) Marcus har stora problem med att jag vill titta på allt! Och jag har stora problem med att jag måste känna mig stressad av honom när jag vill titta på allt.
På vägen in till stan åkte vi upp till Norra kapellet och jag tittade på blommorna igen och läste allas sista hälsningar.. Så otroligt sorgligt det är. När det står Ingrid Olofsson på sådant känns det som att de skrivit fel.

Känner mig inte helt kry, har känt så några dagar men idag är det värre. Ska lägga mig i sängen medan Marcus fixar till maten vi ska äta. Blir väl att blunda ett slag eller att glo lite i Kors & Tvärs.



Vad har hänt idag då? Och vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback