Sjukligt mående

Jag var duktig igår och ringde vårdcentralen för egen del, berättade jag det kanske? Extremt duktig menar jag! Det tog ju bara nästan ett år för mig att få arslet ur vagnen eller något sånt typ.

Ja, jag är väl sjuk på något sätt. En aning om vad det kan vara finns väl men vi får se vad läkaren säger och vad proverna sedan visar. Jag hoppas såklart på att slippa äta medicin för resten av livet, men samtidigt hellre det än att ha det såhär. Är så trött jämt, har klagat på sjuklig trötthet sedan mars-april förra året. Vi trodde att det berodde på sömnbrist och depp som ju kom efter förlossningen. Men jag känner att jag borde kunnat bli kvitt den där "sjukkänslan" nu isåfall. Det har ju ändå gått nästan ett år! Jag trivs verkligen som mamma, men jag måste sova så fort hon sover och är såklart trött efteråt med. Trött dygnet runt och orkar ingenting. Har lust till saker men ingen ork.

Finns en massa symtom till men en stor sak är att jag är sjukligt frusen, speciellt när jag sovit. På nätterna sover jag med täcke, duntäcke, filtar och tjocka kläder och fryser ändå. Det är vidrigt att vara så kall! Det mest konstiga är att när M känner på mig så är jag inte kall säger han.

Jaja, nu har jag tagit tag i det hela äntligen och jag tänker inte ge mig förrän de hittat vad för fel som är.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är bra du Thiniz att du tar tag i det!

2009-02-25 @ 10:05:05
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback