Stora saker händer!

Det har hänt något STORT.


En gång i tiden hade min Marcus en blogg. Jo det är faktiskt sant, och jag tyckte så mycket om att läsa i den. Men så slutade han skriva. Usch så tråkigt, stryk borde han haft jag vet...

Vi har varit rätt osociala kväll och suttit vid en varsin dator, yeeey! Inte helt ovanligt dock. Men för en liten stund sedan skickade han en länk via msn till mig (lite mer socialt, eller hur?). Länken var till hans blogg!

Marcus Pettersson, min älskade, har skaffat en blogg! Hur glad blev inte jag då liksom!

Så nu ni. Klicka HÄR om ni vill ta en titt. Sen kan ni sova så gott.


Obs. En varning nu kan dock ges här... så ni inte skyller på mig sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback