Rosa till farmor

Blomarrangemang till farmors begravning är nu beställt. Det blev icke som det jag hade tänkt mig i huvudet men jag tror att det blir fint ändå. Hade tyvärr inte 1500 kr för att betala det jag egentligen ville ha. Jag beställde en stående bukett med blommor i rosa nyanser. Skrev ett hälsningskort själv också som jag blev nöjd med.

Tog en snabbrunda på stan och införskaffade lite nödvändigheter och sedan mötte jag Marcus och Jennie så vi åt obligatorisk liten kebab x 2 på Istanbul. Jag och Jen gick till Ljura och besökte mormor. Marcus kom efter en liten stund och drack lite kaffe han också. Mormor busade med Jennie ett tag, och sen bar det av hemåt igen.

Frågat efter Jennies fina nya borttappade mössa två ggr nu på Citygross men inte då! Så nu får vi nog se den som väck och förhoppningsvis kunna köpa en ny likadan i slutet av månaden.

Har packat nu och dags att sova. Skönhetssömn behövs kan jag meddela, och tro inte på vad Marcus säger! Dessutom är det en stor dag som väntar oss imorgon då det är den underbara dagen då vi firar vår kärlek lite extra.



Det ser kanske lite knasigt ut det hon gör här, men hon sjunger lite bara =)


Vår sötsak som flörtar vilt bland alla shoppare ;)


Full koncentration!


Hjärtat mitt så söt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback