Kärlekens dag



Efter en trevlig, rolig och mysig alla hjärtans dag (med spel med konstiga frågor som ni såg i inlägget innan), så höll vi på att sakna ihjäl oss efter lillskruttan. Men det är ju förstås en bra och behövlig saknad för oss alla det där och farmförallt nyttigt för henne att lära sig vara utan oss ibland. Det hade hur som helst gått jättebra och det var underbart att få se henne igen. Hon blev väldigt glad att se oss med kan jag säga ;)

Innan vi åkte och hämtade henne beställde vi lite mat och tog hem. Jag och Alexandra åt Thai och gubbarna åt pizza. Mums med mat i magen och med det mådde jag prima, ja förutom extrem trötthet då men det får man ju ta när man är uppe och röjer nattetid!

Polkagrisshots och drink med mjölk och grön banan var riktigt mumma, och lamm har jag nu ätit för första gången. Det var jättegott!


Lite bilder från kalaset följer här och jag vet att det ser ut som att jag inte är med alls, vet inte hur det kan komma sig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback