Mamma gifte sig!

Mamma har gift sig! I all hemlighet i Teneriffa den 11 februari.


Riktigt glad blev jag för hennes skull. Det var så himla underbart att få höra det. Chockad blev jag när hon ringde idag, så kul tänkte jag att få höra om resan. Plötsligt säger hon att de har gift sig =), väldigt chockad blev jag, haha! Men helt fantastiskt att mamma och Christer har tagit tag i att göra något som de velat och bara för deras egen skull. Det hade varit så fint och bra, och mamma hade riktigt strålat av glädje. Det skär i mig att jag inte var på plats och fick se det här, men samtidigt är jag så lycklig för deras skull så jag går omkring och ler hela tiden.

STORT GRATTIS MAMMA och CHRISTER. Önskar er all lycka i framtiden!



Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt för dom!

Hälsa och Gratulera ifrån mig!

Puss puss

2009-02-19 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback