Jag blev utmanad

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.



Camilla har utmanat mig

1. Jag är mer rädd för spindlar än vad folk brukar tro innan de är med i de situationerna
2. Jag blir skräckslagen inför tanken att föda barn igen
3. Mitt hår är inte mörkt egentligen utan guldblont
4. Just nu är jag beroende av energidryck
5. Jag träffade min kärlek på en buss för ca 9-10 år sedan
6. Jag är släkt med gamla kungligheter
7. Skulle vilja ha ett givande arbete, ett eget hus och tre barn

Jag utmanar:
Alexandra
Freyda
Pernilla
Marina B
Christina
Viktoria
Cessili


Kommentarer
Postat av: Christina

he he Ska svara...men det blir nog inte ikväll... =)

2009-02-06 @ 23:23:13
Postat av: Christina

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback