Vadå beslutsångest?



När jag lider av beslutsångest är det riktig ångest vi talar om. Att det kan bli så svårt att bestämma något, som är antingen ja eller nej i stort sett och som faktiskt går att göra en annan dag. Men ja, det blir så för mig när jag sett fram emot något. Men det ordnar sig en annan dag det där. Och en viss underbar person kommer jag ju kunna träffa hela livet nu, det är bra =) Jag mår bra av henne. Har alltså nu bestämt mig för att stanna hemma idag. Har duschat, ska göra mig iordning. Sen ska jag och Jennie gå en lugn promenad bort till torget för jag måste till apoteket och så behöver vi frisk luft. Verkligen.



Kommentarer
Postat av: sandra

Det är bara bra här. Liam ska börja på dagis snart, känns lite hemskt men ändå skönt! är du på öf något? tänkte kanske gå dit på måndag tror det var någon föreläsning då!kram

2009-02-19 @ 18:41:19
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Japp nu blir du inte av med mig:P... för det var väl mig du menade:S? Oj pinigt om det är nån annan!

Hoppas du mår bättre imorgon för då tror jag Kent ska ringa o boka en demo med dig:D, o jag räknar mig själv som bjuden vilket datum det än blir:P

Puss o kram

2009-02-19 @ 21:38:18
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback