Drömmar

Hade somnat och sovit en stund när jag vaknade till och tittade på mobilen. Min faster hade ringt ett tag innan, och ringde igen precis då. Hon kommer och hämtar upp mig sedan så jag får följa med henne till farmor idag istället, det känns jättebra! Berättade hur orolig jag var för Titti, men hon verkade inte så orolig och verkade tro att det ska gå bra det här. Hon hade pratat med min farbror idag också och fått veta att de flyttat tillbaka farmor till vanligt rum nu från intensiven, vilket ju betyder att det iallafall är lite bättre med henne. Jag blev helt uppe i varv av det och yr och mådde illa. Snacka om att hela jag påverkades enormt av det. Det var som att en jättestor tyngd släppte så det var nog inte så konstigt.
Mådde så illa plötsligt att jag inte visste om jag skulle lägga mig ner eller springa till toaletten. Var rädd att Jennie skulle vakna just då för hade knappast kunnat ta hand om henne i det läget. Men det gick bra.

Håller på och fixar lite mat till mig, konstig jag är som känner mig duktig för det liksom.. Jag gör aldrig mat till mig själv längre för har ju knappt haft någon aptit alls på 10 månader. Men jag känner fortfarande av att jag är yr så nu kom jag på att jag måste äta och jag hinner ju inte äta när Marcus kommer hem för då ska jag iväg till sjukhuset. Konstigt det blir när maten blir en jobbig grej..

Drömde så konstigt inatt. Jag och min familj och lite släkt var hos farmor och skulle köra julklappsspelet. Jag blev irriterad på alla för att de betedde sig så konstigt och slog in julklapparna där så alla såg vad det var i m.m. och det slutade med att alla blev lite osams och åkte därifrån. Kenta, min farbror, träffade Jennie för första gången men reagerade inte ens.. sa inget.. brydde sig inte. Jaja..
I en annan dröm fick jag missfall och det var så hemskt.
Dessa drömmar hann jag drömma under den lilla tiden jag fick sova inatt. Hoppas på bättre drömmar inatt...


Kommentarer
Postat av: pernilla

vad skönt för dej att du får träffa din farmor idag gumman. hoppas att det går bra!!

2009-01-05 @ 17:19:45
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Lena

Jobbigt att din farmor är sjuk! men du måste vara rädd om dig och äta, säger jag som kan slarva med detta ockå fast det är ändå viktigt!



Hoppas din farmor piggar på sig och att du ska få ha det bra på alla sätt! Kram

2009-01-05 @ 23:55:34
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback