En bra morgon

Det som står på schemat idag för min del är att damma, gå på promenad, posta tradera-paket, handla och laga mat.
Morgonen har gått förvånansvärt bra idag. Först nu börjar jag bli riktigt trött, men jag vet inte om jag ska lägga mig. Kanske blir det bara jobbigare då eftersom jag inte kommer ihåg när lillan somnade, vet alltså inte alls när hon kommer vakna. Men iallafall, när jag vaknade imorse av att Jennie vaknat så visste jag inte om hon vaknat tidigt eller om Marcus försovit sig för han var fortfarande hemma. Hon vaknade tidigt.
Jag hade sovit ungefär 4 h, kunde inte somna inatt och tänkte på farmor i flera timmar. Allt känns så overkligt.
Det extremt konstiga var att det inte var så jobbigt att gå upp, brukar vara ett helvete annars. Har dessutom mått ganska bra nu på morgonen, det gör jag inte annars. Så det känns ju bra =)

Nenne bus åt gröt och smörgås, och jag drack kaffe och åt en äggmacka (!) Japp, idag har jag alltså ätit frukost. Så dagen har börjat bra. Det var till och med gott att äta nu på morgonen. Brukar inte få ner frukost så ofta.
Sedan har vi lyssnat lite på musik, bl.a. Evanecense. Var i helvete tog dem vägen? Gillade dem mycket förr och har sett dem live i Stockholm. Men det var några år sedan, de bara försvann.

Ska nog gå iväg och slappa lite ändå, så jag orkar busa idag.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Svär inte så förbannat! :) Ha det bra idag!

2009-01-13 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback