Inget nytt idag..

Idag har jag inte hört något mer om farmor, väntar på att pappa ska höra av sig. Igår på kvällen fick jag veta att hon blivit sämre och därav flyttad till intensiven för bättre övervakning. Jag är väldigt rädd nu att hon inte ska klara sig. Har inte så mycket att skriva av mig om, allt känns rätt tungt inom mig som det är nu och ovissheten är hemsk. Hoppas innerligt att allt går bra.

Jennies farmor och farfar kommer snart hit och hälsar på. Så jag ska hoppa in i duschen nu, det har inte blivit av än för jag har städat och grejat hemma - välbehövligt.

Hoppas ni alla har en bra dag. Mer bloggande senare...

Kommentarer
Postat av: Marina

Tråkigt att höra att din farmor är dålig... Kramar

2009-01-04 @ 21:57:04
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: pernilla

sötaste!!



jag håller verkligen tummarna nu, för att din farmor ska bli bättre.



bamsekramar

2009-01-04 @ 22:12:14
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback