Sänder tankar, styrka och hopp..

Min farmor ligger på sjukhuset, är mycket dålig och väldigt tagen av allt. Hon åkte in med ambulans på nyårsafton, men jag fick veta först idag (vet ej varför). Just nu är det väldigt tungt eftersom jag är så rädd att det ska bli värre istället för bättre. Det verkar vara en inflamation i bukspottkörteln. Från början trodde alla att det var hjärtinfarkt. Kan knappt föreställa mig hur rädd hon måste ha varit och jag förstår att allt kom upp för henne igen den dagen när hon försökte rädda min farfar. Men han klarade det inte. Kan inte göra annat än att hoppas på det bästa nu.

Tänker inte sluta tro på att året ska bli bra för att det startade såhär, än finns det ju hopp. Hon kanske klarar sig jättebra.

Jag älskar henne så mycket. Hon är inte bara min farmor utan min vän också och vi kan prata länge länge om allt.

Kommentarer
Postat av: pernilla

gumman, jag håller alla tummar o tår för din farmor nu. känner mig plötsligt jätteokänslig med sms:et som jag skickade om att jag var sjuk.. du lär ju må så himla mycket sämre just nu..=(



alla tankar till er



puss sötis

2009-01-02 @ 16:56:17
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Sandriz

Tänker på er o håller tummarna!

Massa kramar!

2009-01-02 @ 20:02:33
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Christina

Tänker på dig och henne och håller tummarna för att hon snart mår bättre igen..! kram

2009-01-02 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback