Snö idag!

Jag har inte hört något nytt om farmor, och tänker hela tiden på hur hon mår. Det är mycket svårt att förstå att hon är sjuk och befinner sig på sjukhuset därför dessutom. Vi ser alltid henne som den friska, pigga, roliga och ungdomliga farmorn. Så det är väldigt overkligt på något sätt att det är hon som ligger där och mår dåligt, har ont... Tänk om vi kunde få ett lyckligt besked idag om att allt har vänt och att hon snart är helt frisk för att komma hem igen.

Idag har jag bara varit uppe och busat med lillan från morgonen, druckit kaffe och bloggat. Dubbelbloggare just nu som sagt ;) Det är kul, jag önskar bara att jag hade mer att skriva om så det blir massa intressant läsning i Millas blogg.
Tänkte göra mig helt klar nu och så ska vi ut i SNÖN! Ja, idag är det alldeles vitt ute och vår lilla dotter ska få åka pulka och gosa i snön för första gången i sitt liv. Det ska bli roligt, och spännande!

Kommentarer
Postat av: freyda

tänker på din farmor o hoppas också att hon blir bra snart*



krama den lilla från mig :)

2009-01-03 @ 14:06:24
Postat av: Sandriz

Japp på tu man hand med Thiniz oxå såklart:D

2009-01-03 @ 15:29:01
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback