Tack för maten du fina

En snabbvisit på Babyland för att kolla efter en enkel grind och det fanns förstås inte någon sådan jag hade tänkt mig, eller rättare sagt någon som skulle fungera att ha här hemma. Så jag föreslog en såndär bur? Med annat ord kallas det visst Lekhage eller något liknande. Men nja, vi var nog rätt överens om att absolut inte stänga in trollet i en sådan, höhö ^^.

Man var helt slut efter bara den lilla trippen. Här kan jag tillägga att jag är totalt matt hela jag, jag orkar ingenting och har ett enda virrvarr av tankar i huvudet precis hela tiden. Jag fungerar verkligen inte som jag borde just nu, och det räcker nog att säga så.

Vi bjöd in oss själva på middag hos Mattias sedan, det blev jättegod mat och det var mycket trevligt att få se honom igen efter hans extreeeemt långa Thailandsvistelse. Nu får han faktiskt inte vara borta sådär länge något mer, vi klarar oss ju inte utan honom. Minus bara skriker efter Matte och Jennie förstår liksom inte alls var busMatte tagit vägen. Nej, det håller inte såna där konstigheter.

Angående middagen hos Mattias så var ju inte tanken precis men det blev så och snart blir det middag här, vare sig han vill eller inte.



Begravningen ska inte vara den 21 februari, tack och lov att det ordnar sig. "Vi ska aldrig ha en begravning på någons födelsedag". Tack snälla för att du ordnar det, så skönt att slippa oroa sig för att behöva ha det minnet på min dotters dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback