Morgonen vår..

Imorse sov Nenne länge, ända till 08.30. Jag gick upp och tog hand om the little girl så karln fick sussa vidare vilket kändes nödvändigt för honom idag. Jag sov igen när Jen sov sen så jag kommer må bra ikväll.
Nenne Bus har fått flaska och jag färskpressad apelsin- och hallonjuice, vilket var underbart gott! Hoppades att hon skulle vilja sova någon timma till, trots allt, för det verkade så. Men hon är ju även känd för sina power-naps den bruden så det blidde inget fortsatt sovande för min del inte.. då på morgonen. Förmiddagen sen dock.
Passade på att göra extrem nytta genom att ringa tele 2 och vidarekopplades till banken tror jag (?) men i vilket fall.. Hade tänkt mig att få tillbaka mina nästan 1000 kr som de reserverat för mycket för kompis-påladdningen 195 kr då när deras sida inte fungerade. Det vore ju väldigt dyrt annars, och fattigt värre på mitt konto isåfall.
Men ja, jag var visst inte ensam. De skulle landa på kontot inom 3 arbetsdagar igen. Skönt, då var det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback