Thiniz Sjuksson

Jag är nu sjuk som jag nämnde i den tidigare texten. Nu var det väl ganska många veckor sedan jag var sådär ofta sjuk och min kropp och mitt psyke är ju enormt påverkat av måendet och oron jag befinner mig i. Så det känns inte helt konstigt att jag skulle bli sjuk nu faktiskt, om än väldigt typiskt. Det svåra och mest jobbiga i det hela är att jag absolut inte kan sitta hos farmor något. Det innebär livsfara för hennes liv att gå dit och bära med sig nåt skit (nån smitta). Haft ont i halsen ett par dagar men inte så farligt, nu ikväll kände jag mig sjuk och det blev sen snabbt värre. Ligger i sängen med datorn och febern som (o/)vänner och funderar på hur jag ska klara av dagen imorgon ensam med Jennie.

Symtomen är alltå feber, hängig, trött, svag, halsont, huvudvärk och ont i kroppen. Kanske går det dock över fort? Och vet ni, det kunde ju vara värre!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker massa synd om dig gumman!

Tänker på dig massa o finns här för dig.. önskar jag kunde komma o hjälpa dig imorgon men skulle nog bli värre med Stojj OCH Jennie hemma:(!

Puss o kram

2009-01-19 @ 23:09:08
Postat av: pernilla

Krya på dig sötis. Puss puss

2009-01-20 @ 02:00:23
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: Marina

Krya på dig gumman... Kramar

2009-01-20 @ 08:36:36
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback