P-corn överallt!

Jag hade planer för oss på lördagskvällen som var, ville bjuda Marcus på god middag och ha det mysigt. Kan säga att det inte var lätt alls att fixa detta dock. Mattipset kom från Alexandras kock där hemma och det blev jääättegott verkligen. Det var bara så att själva tillagningen började väldigt sent på kvällen efter att jag legat i soffan och fått tröst av M, bröt ihop igen av att det är som det är nu som ni vet. Marcus tröstade mig och när jag tittat på en kort filmsnutt jag har på farmor ett par gånger klarade jag att rycka upp mig lite och sätta fart med matlagningen. När allt nästan var klart och jag skulle ha tag på en glasskål till riset skedde ett litet missöde. Hela köksgolvet blev fullt av opoppade popcorn! Det kändes väl lite sisådär...hmm.

 


Maten jag fixade till var Kycklingklubbor med ruccolaris och rödvinssås. Det blev så gott så! Jag vet att Andreas (the kock) kommer tycka att vi är helknäppa om han kollar in här och ser bilden (man kan ju herregud inte ha morötterna MED på tallriken! De ska ju kastas efter tillagningen!) Men vi är inte idioter. vi gillade dem bara ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det blev gott:D

Nu längtar Sandriz till på fredag.. hoppas du tänker komma o dricka vin då stumpan?

Puss o kram

2009-01-20 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback