Alla mår vi lite bättre nu

Jag har mått bättre nu inatt och idag iallafall. Men de andra har det inte varit något vidare med. Lite halvt kaos kändes det som inatt när lillan vaknade då och då och kräktes och vi båda var mer och mindre sjuka. Men det får ju gå det med, lillan pysslades om bra och fick ju bada en stund i diskhon så hon blev glad. Sedan har hon sovit väldigt mycket, trots tom mage, men det var nog skönt för henne. Har matat henne med vätskeersättning teskedsvis var femte minut cirkus när hon varit vaken. Ringde sjukvårdsupplysningen inatt för var inte säker på hur jag skulle göra med Nennie, lilla stumpan som kräktes och mådde dåligt. Men efter detta då alla tre varit sjuka samtidigt är vi sannerligen en stor erfaranhet rikare, höhö ^^ Tur att jag mådde lite bättre dock, så att jag iallafall inte låg i en hink nu när Nenne blev sjukis med.

Har lagt över lite bilder från kameran nu och till bloggen, och ska förflytta mig själv in till sängen. Så fler (utlovade) bilder kommer upp snart....

Jag börjar med ett par bilder på besöket i fredags. Sötisen Freyda och plutten Johan var här ett tag, me like! =)




Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman!

Skönt att ni mår bättre nu!

Kan du ringa mig imorgon.

Vi måste prata lite om den där helgen!

Jag tror inte det kommer gå så bra...

Kan du kolla upp någon annan..?

Jag slutar jobbet 7.30(Svensk tid) och är hemma ca 8.00, om du är vaken då kan du ringa en singnal till min mob.

Puss puss

2009-01-27 @ 00:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback