Gulle ni <3

Jag vet och förstår att det känns svårt för er i närheten som förstår min sorg.. Men ni behöver inte känna så för jag vet och förstår att det inte finns så mycket att göra eller så mycket alls att säga. Det gör ingenting, det är ju så det är. Vet att ni tänker på oss och det räcker, det borde det göra också för det är svårt för de nära med fast på ett annat sätt. Jag vet att man känner sig så hjälplös och inte hittar ett rätt att göra. Tycker ni har varit så gulliga ändå och det betyder massor. Men det som betyder mest är ju vetskapen om att ni bryr er om mig, och oss.

Jag fick ett kort av svärföräldrarna där det stod en bra text som verkligen stämmer.


"Skulle vilja trösta
men orden blir så små,
för människan är liten
när sorgen knackar på."




Kommentarer
Postat av: Milla

Man bryr sig om sina vänner!

Ibland är det bäst att bara vara sig själv när andra har det svårt!

Men jag tycker självklart att man ska lyssna på den som är ledsen!

Vet inte hur andra tycker, men så tycker jag

Vad tycker du själv Thiniz?

Hur vill du att vi ska vara?

Jag tror att du tycker som mig.....(Men jag vet ju inte)



Puss puss Gumman

2009-01-31 @ 13:38:57
Postat av: Marina L

Hej gumman.

Försår att Du/Ni har det svårt och jobbigt nu... tänker massa på dig och hoppas att du kan se allt med bara fina minnen sen när sorgen blir lite lättare. Det kommer att ta tid. för oss, mest Andreas finns det mkt sorg kvar. Men ja hoppas att ni har det så bra ni kan.

Massa kraam marina

2009-01-31 @ 16:53:01
Postat av: freyda

Jag finns här, det hoppas jag du vet.

o jag tänker på dig varje dag.

kanske verkar som jag inte bryr mig, går igenom en helvetisk sak själv nu, men jag tänker iaf på dig gumman. det ska du veta.



livet suger hårt ibland. men vi glittar rätt bra ändå, visst? kram

2009-01-31 @ 21:42:05
Postat av: Carro

Ville bara säga att jag tänker på dig och det vet du att jag gör, även fast jag kanske inte hör av mig så ofta. Många bamsekramar från mig.

2009-02-01 @ 01:41:16
Postat av: Wickii

Jag beklagar sorgen Thina! Och hoppas att din farmor får vila i frid.



Till dig vill jag bara säga att, glöm inte bort att det är viktigt att vara ledsen. En dag kan du se tillbaka och minnas allt bra igen utan att det gör ont.

Kram

2009-02-01 @ 17:14:10
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej thina, tänkte ringa dig men såg att det var lite sent. så gör det kanske imorrn. ville bara säga hej mest & prata lite, känns så svårt att prata med vem som helst. vi får försöka hjälpa varandra igenom det här kanske :). blev bara så oerhört ledsen ikväll.. ta hand om dig! kramar / sara

2009-02-01 @ 22:35:52
URL: http://sarii.blogg.se/
Postat av: pernilla

gumman! klart jag tänker på dig. vill träffa dej o krama om dej så fort du har ork <3

2009-02-05 @ 05:34:15
URL: http://pernillape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback