Nenne Bus busar som vanligt =)

Jaha, så har den här dagen gått med. Det var visst tabletterna som hjälpte mig att må bättre imorse, för senare blev jag massa sjuk igen. Vilken dålig och trist mamma jag känner mig som när jag försöker ta hand om lillan när jag behöver ligga i sängen egentligen. Men så är det ju det är. Har feber och massa ont i kroppen. Huvudet hänger som inte med när jag vänder mig, måste göra allt sakta för att inte ramla ihop. Men jag kanske har tur och blir frisk snart! Kan hända att karln måste stanna hemma imorgon om jag mår som ikväll.


Det är extra kul att busa när mamma är orkeslös!

Hon börjar med lådorna i hallen.. Jen tar bort framsidan. Lättare att lägga in saker då eller hur!?
  
 
Sedan tar hon sig snabbt in i vardagsrummet... Vad ska hon nu hitta på för bus?
  

Jo, skåpet med alla cd-skivor! Och påkommen blev hon minsann... Hon kollar in pappas blipp-blopp-skivor ;p Fy!
  

Vidare in i sovrummet, det går ju att öppna nattduksbordet (bordet man har dukar i om nätterna alternativt sängbord för guds skull!) och rota igenom det medan mamma vilar sig 5 min på sängen. Och vilken intressant sak lillan hittade! En anti-stress-boll som mamma glömt att hon hade. Den är fylld med vatten och jätterolig att dra i!
   

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha Nenne på äventyr... ser inte alls ut som om hon har tråkigt!!

Världens sötaste i hårspänne:D

Nu ska jag sussa godnatt!!

2009-01-20 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback