Tjejkväll på Kungsgatan

Torsdagens uppdatering om farmor kändes lite bättre än tidigare. Jag kommer inte förklara här nu men det som i stort sätt krävs nu är att hon inte får någon infektion. Då kan hon klara sig, trots att det inte verkat möjligt, men får klara av en lång rehabilitering efteråt. Men jag tror verkligen att hon vill det bara hon får leva.
Jag hoppas verkligen att ingen i familjen går dit "för mycket" nu för man vet ju inte vad för skit man bär med sig dit. Jag kommer fortsätta vänta tills jag själv har varit helt frisk ett tag och så kommer jag gå in dit en gång en kortis.

Fredagen var stressig här hemma, men med mycket trevligt besök först av Freyda och Johan, sedan strax innan jag skulle få lift av Jonne in till stan så kom mamma och Christer för att träffa Jennie och hämta C:s nya dator som Marcus byggt ihop. Jag hann inte träffa dem mer än en kortkort stund. Sedan åkte jag in och mötte Alexandra för nu skulle vi på tjejkväll hemma hos Cissi.

På tjejkvällen blev det Cecilia, Viktoria, Alexandra och jag och det var lagom faktiskt och vi hade jättekul.
Pratade, spelade singstar (men gud vad jag inte kan några låtar nästan, blä!) och drack vin. Skoj skoj!
Borde dock inte druckit något på tom mage. Fick försöka trycka ner lite sallad som jag köpte med då jag inte fått i mig något innan på dagen. Men det var svårt och ogott. Så idag mådde jag inget vidare...
Sov hos Sandra och först efter en dusch mådde jag lite bättre. Marcus och Jennie kom dit sedan. Sandra fick även besök av Malin med barnen (inkl den i magen förstås) men vi var inte så roliga jag och Jennie. Jag var supertrött och Jennie var superkänslig! Hon har varit det i ett par dagar nu av nån anledning (?) och ville inte umgås med Theodor. Konstigt att han var så läskig idag men ibland inte alls. Men det brukar vara något när hon är så, kanske mår hon inte helt bra.

Gick och lade mig vid lite innan halv nio ikväll och somnade. Vaknade och drack te för ett tag sedan men ska nu försöka sova igen. Bilder kommer från gårdagen! Ligger med bärbara nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback