Hos mamma

Idag har Marcus varit hemma från jobbet för att ta hand om lillskruttan så att jag kunde börja må bättre. Jag var så sjuk med massa feber inatt och imorse men efter att ha sovit halva dagen mådde jag faktiskt mycket bättre. Lite yrsel än och lite ont i halsen men det klarar man ju av. Så nu kan jag och Nenne fortsätta våra vardagar tillsammans. Det var jobbigt för M att stanna hemma från jobbet idag, men skönt att det löste sig iallafall.
Har rensat bland lillans kläder ikväll och städat hennes skåp i badrummet. Pratat med Milla (skönt, nu kan man det igen då efter hennes lååånga Thailandstripp!) och vi har big plans framför oss, hoppas det går vägen! Återkommer om det.

Tänkte berätta snabbt om i söndags...

Vi fick god middag hos min kära mamma och hennes Christer i söndags. De har äntligen flyttat ihop, eller ja.. mammas lass går i helgen som kommer. Tyckte att de hade en fin lägenhet, bra planlösning, mysigt vardagsrum och stora fönster i v-rummet. Det var mysigt att ses och Jennie stormtrivdes! Bilden i mitten nere.. ser lite svårt ut att stå utan stöd än =) Oj, vad hon kämpar hela dagarna, så duktig så!

  
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback