Varför?

Slutet kan nu bara gå åt ett håll för farmor säger dem, fast jag trodde annorlunda sista veckan..., och vårt liv kommer inte vara det vi trott på väldigt länge. När som helst kommer jag inte ha min farmor kvar i livet. De har vakat hela natten då hennes timmar var få kvar redan igårkväll. Jag ska åka in snart, bara pappa och Catarina fått vila lite. Åka in snart, en sista gång. Jag hörde att hoppet är det sista som överger en, det stämmer. Jag hoppas hela tiden, kanske mer än någonsin. Men faktan står mot det jag trodde kunde bli ett mirakel.. ett fortsatt liv.

Bloggen kommer jag allt skriva i igen så småningom, så kolla gärna in ibland om ni vill fortsätta läsa den. Det tar nog ett tag att ta sig upp igen, att få lust till saker.. Jag känner mig själv ganska bra trots allt. Men detta vet jag ändå inte hur jag ska lyckas ta mig igenom. Förstår inte ens varför jag måste göra det nu.

Jag trodde att allt skulle gå bra innerst inne, sedan senaste rapporten, och säkert innan det egentligen. Jag kunde ju aldrig tro något annat på riktigt för det finns bara inte i min värld. Lider med farmor, lider med oss alla och nu vet jag hur det är att verkligen ha ett brustet hjärta. Jag vet dock att hon hjälper mig att laga det igen, men inte som hon kunde förr.

Besviken på livet. Aldrig ska jag sluta älska dig...

Ta vara på dem ni älskar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lider med er. fruktansvärk. tänker på dig hela tiden. ta vara på dina tankar söt. mängder med kramar*

2009-01-27 @ 14:27:05
Postat av: Christina

Önskar jag kunde komma ihåg de exakta orden, men jag läste någonstans någon som sa att man dör inte, man byter bara 'form'...

Ta hand om dig, tänker på dig! kramar

2009-01-27 @ 14:48:16
Postat av: Milla

Hej gumman!

Jag tänker på dig!

Om jag ändå kunde vara hos dig!

Inte för att jag kan göra något, förutom att lyssna och bara finnas nära dig!

Det är bara att du ringer om du behöver prata!

Du kan ringa när som helst!



Jag älskar dig gumman!

Puss och kram

2009-01-27 @ 15:36:07
Postat av: pernilla

Älskade fina Thina <3 Om jag bara kunde komma på ett enda ord som skulle göra att det kändes LITE bättre.. Jag önskar att jag kunde trolla åt er.



Dumma sjukdomar, dumma allt!!



Ta hand om er. Tänker på er.



Massa varma kramar

2009-01-27 @ 19:06:22
URL: http://pernillape.blogg.se/
Postat av: tezzan

Ni finns i våra tanker gumman ;) kramar om er !!!

2009-01-28 @ 15:03:39
Postat av: Alexandra

Finns här för dig gumman!!

Tänker på dig hela tiden!!

Massa kärlek till er

Kram kram

2009-01-28 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback