Vin tillsammans

Tog inga bilder nästan då hos pappa i slutet av december, några dagar innan farmor blev sjuk. Men ett kort där hon finns med hittade jag. Vi drack gott vin tillsammans efter mumsig middag och som vanligt var det roligt och härligt att vara med farmor och de andra. Att vara med farmor har alltid varit en speciell känsla för mig, vi har mycket bakom oss ihop.. Enda förklaringen jag tänker ge nu.. Farmor sitter närmast kameran. Hon bredvid är Ingrid, Catarinas (min styvmor) mamma. Hon mår inget vidare heller, har ramlat och slagit sig rejält. Men hon repar sig.
Tänk.. här visste vi inte att farmor skulle vara allvarligt sjuk bara några få dagar senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback