Boende: Hus

Vår lilla slappare! Det är tur det går att gömma fjärrkontrollerna! Annars skulle hon nog vilja se på tv alldeles för länge. Hon är helt inne i tv:n när den är på och Simpsons är den klara favoriten. Hmm. Synd om henne då att tv:n inte är på så ofta ;) Men söt är hon när hon kommer med kontrollen och ger mig den för att jag ska slå på tv:n. Sen säger hon "oppa" och klättrar upp i soffan och gör det beskvämt för sig.



När Marcus kom hem från jobbet idag packade vi det sista, trots min stress hade jag inte hunnit klart tyvärr och sen åkte vi iväg till Linköping. Vi lånar huset till på söndag då vi trivs så bra här med trädgård och allt, och samtidigt får de på ett lättsamt sätt katt- blom- och postvakt medan de är iväg på lite mysig semester tillsammans Britt o Johnny. Perfekt. För ett litet tag sedan blev vi klara för sängen, så tänkte slänga iväg ett inlägg nu innan sängen lockar för mycket! Jen lika envis som alltid med tandborstningen. Vi får börja på olika ställen i munnen på henne varje gång för att vara någorlunda säkra på att alla tänder blir rena! Det går enkelt sagt inget vidare när hon vill ta tandborsten ifrån oss nästan direkt.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ändå har hon mycket sötare tandborstar än oss andra. Dumma unge ;)Blir galen!



Ha det riktigt mysigt nu i huset! Pusspuss!

2009-07-30 @ 00:19:06
Postat av: freyda

älskar hennes tröja! ;D

2009-07-30 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback