Så var naveln fin igen!

Ja, det var ju bestämt att jag skulle ta om piercingen i naveln då efter graviditeten så det gjordes ju förstås, för enkelhetens skull, under festivalen... och trots att det gör helvetesont så var det såklart kul ;p. Hade gärna tagit en till men det får bli en annan gång. Det kostar ju också! Men nu sitter den iallafall äntligen där igen, dock fick jag ta helt nya hål för att det skulle bli snyggt. Federal gjorde ju snett sist och hålet inuti naveln har flyttats sen jag var gravid. Blev snyggt denna gången, det är bara lite svullet o lite rött nu. Inte farligt alls så det blir nog bra sen när det läkt om några månader. Min piercare denna gången var från barbarella och han var så schysst och proffsig så!








Kommentarer
Postat av: Christina

Ey, nice! :-D

2009-07-02 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback