Härliga nuet!

Vi kommer åka till landet idag, akut påtänkt då jag bara inte står ut längre här, miljöombyte kan hjälpa mig ett tag. Nu har jag blivit psyko igen och mår dåligt. Vill bara få komma ut och jobba.. inte vara hemma mer. Jag vet att jag trivs med det med annars, finns så mycket att göra hemma och jag brukar älska det. Men just nu känner jag mig tvärtom faktiskt och så har jag inget arbete att få komma till. Men jag letar vidare förstås, det ska väl nappa snart hoppas jag! Jag känner mig så nedstämd igen och måste försöka komma ur det snarast. Allt skulle bli bra med arbete och pengar, I know It.

Sitter och drömmer om att jag ska få ett av alla jobben jag sökt, som jag verkligen skulle älska att få! Tänk om! Säkerligen flera tusen sökande, men jag är ju en av dem så vem vet. Så himla lycklig jag skulle bli! =)

Nu ska vi se om min vackra tjej vill hjälpa mig att packa! Och då menar jag inte att packa ur som vanligt utan kanske välja ut några leksaker att ha med iallafall?

Kommentarer
Postat av: Christina

'kramar'

Håller tummarna att du får något snart...

2009-07-02 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback