Hemkommen

Men sådär då! Nu är jag hemma igen efter två dagars resa totalt (helt ok med min bok!) och 4 roliga och mysiga dagar på Åland (i mitt andra hem;)) med Milla och hennes Victor o kisse Minush. Saknar redan! Trivs så jäkla bra med alla tre och i huset och på Åland över huvud taget.

Det blev kattgos, Millagos, sjungande, skrattande och vinolinade. Vi trodde att vi inte skulle bli sugna på vin igen på bra länge, men vi är nog rörande överrens om, jag o Millo, att läget är annorlunda redan nu!
Hur som helst, vi har haft jättekul och tagit igen en nästan-två-månader-sedan-senast-tid på några dygn. Ja, inte helt förstås men en bra bit på den vägen hamnade vi nog =).

Jag ska nog sammafatta de här dagarna med några enkla ord och inte skriva så mycket längre; Rött och vitt, champagne, jordgubbar, lax, ål, röror, kräftor, Milla-mat, skratt, vaxning, ansiktsmask, sprall, sexbutik, nätter, klädprovning och en massa sång. Lekt lite sångpedagog med Milla och vi lyckades fan rätt bra med ett par låtar som vi ska bygga vidare på next time.

Igårkväll kom jag hem och då mötte Marcus o Jennie mig på busstationen i Norrköping och vilken otrolig känsla det var att se hur jätteglad Jennie blev när hon fick se mig (och då har jag inte ens nämnt min glädje av att se henne)! Det var en riktigt härlig stund där i bilen på hemvägen till Skärblacka. Åh, som jag vill pussa på min fästman mer också.. han borde inte jobba idag! Det är bra att få sakna ibland.

Ps. Det är första gången jag har fått hälla ut ett VIN! Fy helvete så äckligt det var! Varning utfärdas stort för den gröna El tempo! Om man inte gillar avslagen cider med ett kilo tillsatt extra socker i vill säga...






Kommentarer
Postat av: Magnus

Låter roligt allting! :) Välkommen hem.

2009-07-27 @ 16:00:59
Postat av: Anna

Mest kul att läsa och se bilderna :D Tokar! Hi hi

2009-07-28 @ 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback