Har det bra på landet...

En tur in till staden idag då. Handlat lite och ätit mat hos svärföräldrarna, kollat datorn och efter att ha sökt en begagnad vagn att ha på landet och i skogen i övrigt så fick vi en idag gratis av grannen här. Så glad så! Så nu kan vi gå ut och gå om dagarna på landet. Där ute är det så skönt att promenera mot i stan. Vår vagn är för stadsanpassad för ett liv på grusväg ;) Annars då har vi njutit av avkoppling mest, vi har grillat och Jennie har badat i sin pool. Hann även klippa gräset och räfsa bort det innan regnet med dundret kom igår. Lite otäckt med åska på landet sådär faktiskt, och det lät som att blixten slog ner på verandan typ men det var säkert nån km ifrån oss iallafall. Dock väldigt mysigt med sådant väder i stugan också och vi var beredda med ljus eftersom allt slocknade några gånger. Har gjort jättemysigt på verandan på framsidan av huset så där tänker jag sitta med ett vinglas ikväll efter vi ätit våra kräftor =)!
Köpte ett bättre koppel med sele idag i djuraffären. Det förra slet de sig ur *otäckt*, och Max gjorde det senast igår.. dock sprang han in i huset för han trivs inte utomhus. Men Minus älskar det så snart ska jag gå ut massor med honom så han får njuta på och springa runt!

Nu ska vi strax åka tillbaka till stugan. Brist på bilder då jag inte kan koppla in kameran här men pluppar in en bild på skruttan som togs sista april, när hon luktar på blomman, så som jag gjorde jämt som liten. Älskade blommor (eller bue som jag kallade dem för)


Kommentarer
Postat av: Christina

Sötis! =D

2009-07-04 @ 21:58:50
Postat av: tezzan

låter mysigt att vara på landet =) hur längre bli ni på landet då???

kram tezzan

2009-07-09 @ 11:57:22
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback