Aktiv msn?

Jag blev sjuksson. Igår hade Jen jätteont av tänderna och jag var sjuk med feber så det var jobbigt. Har inte så många att be om lite hjälp heller tyvärr. Senare under eftermiddagen mådde Jennie bättre och allt blev förstås då mycket lättare. Trodde M skulle komma hem från Sthlm jättesent men han kom till och med hem en halvtimma tidigare än annars, jag blev så glad så! Idag mår jag bättre än igår men hängig och ont i halsen än. Ska lägga mig en stund nu när det verkar som att lillan somnar, sedan kommer mamma och kan busa med henne lite så jag iallafall kan vila lite förhoppningsvis. Det beror som alltid på snuttans "mammighet".

Har bestämt mig för att börja använda msn lite mer igen så jag har pimpat den lite, blev rätt nöjd ;D Rosa o grann, i två kategorier folk + att offline inte visas. En reklamruta att ta bort senare idag när Marcus kan hjälpa lite. Det ska vara så enkelt och rent som möjligt i msn-rutan ;p Inget skit i hörnen.

Nu ska jag lägga mig. Hejs!

Lillan är inte den enda som har tänder som växer förresten, galet. Har så fruktansvärt ont i min visdomstand! Inte samma som sist, den gör inte ont längre. Vad ska man med dessa tänder till när det gått så bra utan dem innan?

Kommentarer
Postat av: Hella

Adda mig om du vill.... :)



hella[email protected]

2009-06-10 @ 15:23:23
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback