Godnatto =)



Gullisarna mina låg ju i sängen när jag kom hem från "grannarna", Cicci och Markuu, för en timma sedan. Men som vanligt med deras artighet så kom de ju och mötte mig och ville gosa. Nu väntar de bara på att jag ska duscha och lägga mig. För att sedan sova med dem... med sovmorgon. Jennies farmor och farfar ville låna henne ett tag igen =) och det kom ju inte helt olägligt efter den här veckans svåra sömnbrist om man säger... Fast nog är det jobbigt att lämna bort den lilla älskade alltid... Men hon behöver det lika väl som vi, så på det sättet känns det ju bra iallafall.

Nu är jag frisk iallafall, och ipren var fjärde timme hjälper helt ok mot mitt onda i visdomstandvärken. Så känner mig helt ok nu förutom tröttheten men den ska det ju bli bot på nu. Så jag känner mig rätt lyckad ;D OJ, vad jag ska sova nu!

Erik och Therese var här förut, det var trevligt att de kom hit och fikade en stund. De lämnade en jättesöt present till Jennie som vi tror hon kommer älska!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att iprenen hjälper dig med visdomstandvärken. Men vill berätta att man kan bli lite kajko i magen av dom. Hoppas du fått sovit bra! Kramar i massor!

2009-06-12 @ 20:34:50
Postat av: Marcus

Den där dockan kan nog bli en favorit för Jennie skulle jag tro.

2009-06-13 @ 18:07:16
Postat av: tezzan

ja skulle vilja en sån docka själv hehe =)

2009-06-13 @ 18:16:12
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback