Midsommarkransen...

Jättemånga dagar sedan jag skrev! Men nu är jag tillbaka verkar det som.
Midsommarafton följdes sen av mycket god mat och ett par glas rött för min del. Vi såg en tråkig film och bara slappade, superskönt. Sen gick vi och la oss vilket också behövdes efter hur det blev innan med akuten-besöket osv. Dagen efter hade vi det också jättebra och myste en massa men sen blev det söndag och det var dags att åka hem, vilket inte alls kändes så kul! Jag vill också ha en trädgård!




Det gick verkligen inte att få på Jennie midsommarkransen, detta var det närmaste vi kom den saken (och jag visar ;)). Var tvungen att korta den också så den blev tjock på ett ställe medan resten såg lagom passande ut. Jaja! ;D

 

Kommentarer
Postat av: Freyda

vilken söt klänning du hade på dig :) puss

2009-06-24 @ 22:00:09
Postat av: Anonym

Vad fina ni är älsklingar =)

2009-06-24 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback