Min supermorgon!



Förstår ingenting! Jag mår jättebra klockan 06.00 på morgonen och fast jag lade mig vid 00,45 inatt (ta-hand-om-mig-själv-tid). Märkligt detta men jag tackar för det och för solen man fick se en stund på morgonen. Ja, så min morgon har börjat som på bilden med en nyttig frulle och ansiktsmask som är det tredje sista, för just nu, att göra i min ta-hand-om-mig-själv-tid. Eller Spa-tid som jag och Anna brukar säga. Sen följer att bli lite brun och att fixa naglarna.
Men nu ska jag ta hand om min skrutta. Lunch-time för oss. Idag och imorgon kör jag lättluncher för på lördag blir det annat igen ;p Idag blir min lunch en god rostad tonfisksmörgås och så jordgubbssmoothie om ett par timmar.
Kom på att jag ändå glömde att berätta om vad som blir i helgen men jag ska, det kommer, det kommer.



"Heeej!" utbrister det nyvakna Trollet i ett smile när jag kommer med kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback