Trevlig kväll... och natt.

"Jösses vad du pratar i telefonen ikväll =) Eller har ni nåt fel på den igen?" Det var Linda som undrade angående Millas telefon igårkväll då vi pratade i ett par timmar. Man kan väl säga att hon var med och partajade fast hon inte var det, skitkul var det! Marcus och Mattias satt och såg nåt "bil-program" och Anna o Fredrik drog vid kl 21.30 så efter det var det förstås! =) Finns nog inte så många som har ett bra distansförhållande som vi har, jag och Milli.

Det var en jättetrevlig kväll med Marcus, Mattias, Anna och Fredrik igår och det var så gott så med plankstek. Jag gjorde även rulltårtsbakelse till kaffet så det var mums-mums igår som gällde helt enkelt. (Obs! Anna äter ketchup på sin plankstek)

Det blev också en hel del vinande och detta innebar att vätskebalansen tog ett tag att återställa idag. Dessutom har jag gjort något konstigt! Jag har ätit pizza. Och nu menar jag köpt pizza på pizzeria. Sån där sak man äter där man ser hur hemskt flottigt det är. Men det var faktiskt jättegott idag! Men jag förstår ändå att jag äter det sällan.

Jennie är på väg hem nu och jag är så sjukt rastlös och allt känns trist förutom att busa och gosa. Det är det enda jag vill nu, håller på att sakna ihjäl mig. Förstår inte riktigt hur jag ska klara mig under Metal-Town. Detta var ju faktiskt bara ETT dygn... *pust*

   
   
  

Kommentarer
Postat av: Marina

Trevligt värre ser jag, mysigt! Vi har just ätit tacopaj och efter det gjorde jag en rabarberkaka till kaffet. Mätt nu kan jag verkligen säga. /Marina

2009-06-07 @ 19:46:41
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack för igår det var trevligt!

puss puss

2009-06-07 @ 22:24:14
Postat av: Anna

<3

2009-06-08 @ 01:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback