Sol ute, sol inne...

...sol i hjärta, sol i sinne. Inte idag dock.

Bara för att berätta något riktigt supermegastort så var det 8 år och 5 månader sedan idag (råkade se att det är den 2 juni idag wohoo) den där första kyssen mellan mig och Marcus ägde rum. Coolt va! Det var tider det! ;D Eller nåt. Skulle knappast vilja återgå till mitt liv på den tiden... Men HAN var den som gjorde mig trygg och glad.

Idag är det ju rena skitvädret ute... Det finns inget dåligt väder blablabla. Men jag har faktiskt inga regnkläder, annars tycker jag att det är mysigt ute när det regnar och speciellt när det åskar, vilket det ju inte gjort idag i och för sig.
Har mest myst och lekt idag och varit lat, men städat lite och ska väla fortsätta med det strax samt packa lite Jennie-stuff inför morgondagen då vi ska tillbringa dagen med min mamma - Jennies mormor, som redan fyller 55 år! Hon känns typ som 45 år högst, högst, högst. Om man bortser från allt otäckt-med-utvecklingen-av-teknikprylar. Jaja, själva åldern är inte så viktig egentligen så länge man behåller sitt-jag.



Igår njöt jag till fullo i detta underbara väder vi fick ha hela dagen. Jag och Jennie tog en promenad och oj vad jag kände sommaren i mig, jag blir så glad när solen är framme! Solen gassade på som bara den och vi gick först raka (nästan) vägen till apoteket för att inhandla solskyddskräm till lilla fröken. Var ute efter en annan kräm än denna egentligen men den verkar bra. De hade inte så stort utbud på apoteket i Blacka om man säger. Jag smörjde in henne och så fortsatte vi vår promenix och drack en fantastiskt god smoothie.

Jennies tid är nu, sommartiden. Då hon knappt behöver ha kläder på sig. Inga strumpor, inga skor, inga byxor. Åh, så skönt för denna varma unge!

Kommentarer
Postat av: Anna

KLUMPAR :D älskade Nennebilderna!!

2009-06-02 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback