Sovplats i Gbg ordnat!

Jag kom precis ut ur en skön dusch. Finns det nåt bättre än hur man känner sig efter det? =) Älskar att lägga mig under mina täcken efter en dusch såhär på kvällen. Ändå känner jag jämt att jag måste duscha på morgonen också varje dag, faktum är att jag borde vara helt uttorkad eftersom jag inte ens brukar smörja in mig. Men ikväll ska jag göra det, fast bara för att det luktar så gott med min body lotion med rosdoft.

Till sak. Från början när vi beställde biljetterna till Metal-Town verkade det klart att vi hade sovplats i Gbg men nu fick vi reda på lite sent att det inte gick, och vad hände då? Jo, panik. Lite sent att hitta boende nu? Men idag ringde min barndomsbästis Anna och sa att hon nyss köpt en lägenhet centralt i Gbg och där ska vi få sova :D Så nu har vi sovplats (tack min räddare i nöden!) och jag känner mig så lättad över att det är ordnat! Verkar som idioti dock att åka hem natten då när festivalen slutar, vilket en av oss vill. Köra nattetid efter två dagars FESTivalande. Nej, tack. Jag vill komma hem ordentligt. Orkar inte ha mer huvudbry nu. Satt i flera timmar igår och letade boende åt oss, det räcker gott åt min skalle i denna sak.


Godnatto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback