Hon går och går...

Om exakt två månader fyller jag år för den som vill ha något riktigt sorgligt att tänka på! Ja, för jag vill inte bli äldre.. Eller jo alltså jag vill vara som jag är nu jämt om man säger.

Mamma  var här idag och tog en långpromenad med lillstumpan medan jag vilade. Vi åt räkpasta sen (jag älskar det!) och fikade rulltårta med hjortronsylt i som jag gjort. Skönt med sådant som går snabbt att göra! Jag mår lite bättre idag, det vill säga.. ingen feber. Lite ont i kroppen, hals, öron och så förbannat ont i visdomstanden!

Sitter här och ler, för Jennie har gått själv hela kvällen. Just nu går hon och kastar en boll, tar upp den och kastar iväg den igen. Gulle hon, det ser så himla söttit ut när hon går. Sådär lite vankande med fötterna lite utåt än sålänge =)
Jo, hon borde sova nu egentligen. Men det här barnet sover ju inte så mycket som andra barn av någon underlig anledning...

Duscha, smörja in mig, läsa om kära Bella och Edward. 
                  
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback