En välbehövlig paus.


Jag var helt frustrerad över huvudvärken, den onda ryggen/bärandet och onöjdheten som var sista halvtimmen innan M kom innaför dörren idag. Annat spelade väl med in men jag var helt enkelt inte på världens bästa humör och tröttheten ville nog verkligen ta kål på mig där. Så M tog riktigt höga poäng i det läget när han gick ut med Jennie på en rejäl promenad (trots att han var jättetrött efter jobbet!) så jag fick en stund för mig själv. Och dessutom kom han hem med choklad och energidryck till mig. Sött tycker jag! Han kände nog att han ville försöka vända på mitt humör en aning ;)



Nenne Bus hade somnat för natten där i vagnen när de kom hem igen, och kameran kom såklart fram för jag tyckte att hon såg så söt ut så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback