Godmorgon



Älskar att han börjat sova upp vid mig i min famn igen. Det gjorde han alltid förut, men ett tag har han lagt sig längst ner i min säng eller till och med hos Marcus (!). Minus var där uppe och Max alltid vid mina ben. Nu är det så igen och ibland ligger båda uppe, en på varje sida.
Det är så varmt och mysigt med min lille kisse tätt intill.



Den här natten har varit helkonstig med Jennie. Hon vaknade inatt vid tre och ville inte sova. Vi rycktes hastigt upp ur djupsömnen och var alltså båda helt borta och led av trötthet. Ingen kul alls. Till slut somnade hon ju om då och faktiskt så sov hon ända till nästan kl 09,30 idag! Hon ligger ännu och babblar i sin säng men jag ska gå och säga godmorgon nu tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback